Denizin Üstünde Yürüdüm


 Kim demiş denizin üstünde yürünmez diye?

 Ben şahsen yürüdüm... Hem de yavaş yavaş, etrafımı seyrederek ve batmaktan korkmadan yürüdüm.

 Benim gibi dileyen herkes denizin üstünde yürüyebilir. Yeter ki bunu yapabileceğine inansın ve hayal etsin.

 Evet hayaller... Hayaller sayesinde denizin üstünde bile yürüyebiliyorsun. O hayal sayesinde gözünün önünde canlandırdığın, aklında olan her şey aynı gerçekmiş gibi oluyor.

 Rüzgar sert esse de, az esse de sen yine de dengeni kaybetmeden yürüyebiliyorsun. Kimse imkansız demesin. Hayaller var ve kim bilir günün birinde belki de gerçek olur.

 Siz inanın, hayal kurmaktan vazgeçmeyin. Orada her şey yolunda, orada herkes mutlu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ne Kadar Gidebilirsin?

Ah Bir Çocuk Olsam

Biri lazım